[close]

16 April 2010

peperiksaan bakal dijalankan

gua tengok status2 masyarakat kat fesbuk banyak berkisar pasal final exam. tension kata mereka. gua tau padahal korang nak orang komen balik kat post korang tu kan. takyah nak senyum2 la wei, ngaku kan senang. gua pelik asal gua tak tension langsung nak exam. carry mark gua ade la seciput tapi belagak mcm da padu je. hari2 gua bukak buku je, mesti tutup balik. gua takde la mengharap semangat2 yang orang lain nak bagi macam mana kawan2 gua yang mengharap kat fesbuk. "bagi la aku semangat untuk study". macam tu la bunyi nye. sebab gua memang malas pon nak study. gua pemalas. gua ade simpan niat sem depan nak rajin, nak study awal2, seperti sedia kala budak2 berazam time study week sebab time tu dorang baru nak sedar. last2 masuk sem baru sama je. yang penting hidup gua ada azam (bukan kau ye azamuddin). ada la tinggal berapa hari lagi ni nak final exam. gua harap gila2 gua boleh jawab semua soalan dengan jaya nya nanti. dengan berbekalkan knowledge yang gua dapat time meniru time test ngan quiz, gua harap berjaya la hendaknya.

No comments: