[close]

26 May 2010

duit oh duit

gua takde duit, gua tak dapat enjoy macam belia2 lain, almaklumlah hari belia baru je aritu, gua tengok semua belia enjoy, gua jadi panas tak tentu hala, gua jadi dungu duk rumah, tak kluar sebab duit takde..gua dah penat cari duit, gua rasa nak merompak pulak la lepas ni haha

4 comments:

stiffler said...

my name is earl!

afiq azmi said...

gua rompak duit lu, tadehal kot pasal lu slalu cilok duit gua zaman2 skola dulu kan

stiffler said...

picit tetek mau?!

afiq azmi said...

gua dah selalu picit lu punye dulu, lu nak balas pon tadehal