[close]

06 April 2011

haiyo Celcom

Kali ni memang aku serius, tengah tak puas hati, semalam aku guna la internet service Celcom, saje la nak update or upgrade apps dalam handphone, patot nye charge RM2.50 je untuk sehari, tiba-tiba charge lebih, so macam biasa kalau aku tak puas hati aku akan terus call Celcom. Aku tanya la asal kena charge lebih, mintak dia cek. Aku dilayan baik, takde masalah part layanan ni cuma yang tak puas hati nye, dia cakap, lepas dia cek, aku kena charge lebih tu sebab aku ada melanggan ON EA, tapi bila masa?! Tiba-tiba aku pon teringat yang aku ada download satu game ni, game lumba2 kereta dari xpax nye website (saje je test sebab benda tu free RM0). Tapi dia cakap aku secara automatik dah langgan ON EA tu, benda tu macam chat service utk pelanggan EA games kot. So nicely, aku tanya dia macam mana nak stop service tu, sebab dia cakap benda tu akan charge RM4.50 setiap minggu, gila apa, habiskan duit aku je. Dia pon ajar la macam mana nak stop, so aku buat la macam apa dia ajar tu. Then dapat reply sms yang mengatakan, aku bukan ahli EA, siap sms tu suruh aku register lain pulak. Dah tu dari mana pulak kena charge lebih nye, nak stop service EA tu pon benda tu cakap aku tak on service. Apa cerita ni Celcom?

No comments: