[close]

01 July 2010

dah 2 bulan berlalu, selama masa cuti ni gua rasa takde benda bemanfaat yang gua buat pon, gua rase mmg useless gile, eh eh tak, ada ada..hari2 gua jemput adik gua sekolah, sabtu ahad gua anta tuisyen, kadang2 gua ke kedai gak beli ikan ke santan ke, takde la useless sgt kan?

gua kecewa hari2 gua tak dapat hantar adik gua gi sekolah, kecewa jugak la pasal itu lah peluang gua nak menambah pahala gua..nak dikatakan hari2 jugak la gua bangun lambat, itu pasal tak dapat hantar. minggu depan gua pulak dah nak start belajar, gua tak practice lagi bangun awal ni, masa practice tinggal seminggu je lebih kurang, bak kata orang practice make perfect, cukup ke seminggu ni gua nak manfaatkan untuk practice supaya perfect la gua gi kelas-kelas belah pagi?

p/s - world cup memang timing baik punya time sem break

No comments: