[close]

18 June 2010

dari kampung ke sepang (bukan spain)

Mokhtar - woi lama tak nampak, tiba muncul pulak ko ye

Idris - aku dah lama tak balik kampung, aku kerja kat sepang

Mokhtar - fuuuyo, jauh nye ko kerja..ni mesti kerja gaji besar ni

Idris - eh takde lah, biasa2 je, cukup makan la aku duk sana

Mokhtar - eleh ye la tu, jangan la bajet humble pulak, ko keje ape

Idris - aku ikut pakcik aku, angkat buah sawit kat ladang dia

Mokhtar - lah, ingat dah jadi manager kat litar sepang (dalam hati)

p/s tiada kene mengena dengan saudara mara korang

No comments: