[close]

16 October 2010

after a long silent

hai semua hai dan hai, gua dah lama agak menyepi dalam dunia blog ni (ada certain orang anggap blog tu dunia dia) bukan apa, gua ni bukan lah jenis yang sentiasa ada cerita atau ideologi atau pendapat yang nak dikongsi, selalu pun blog gua berkisar benda2 mengarut je

gua kembali menulis ni pun sebab gua rasa dah takde apa2 nak buat, time pon dah lewat pagi (awal pagi kot) so otak pon dah tepu, idea pon takde, selalu nya malam2 atau pagi2 macam ni gua memang menghabiskan masa dengan dengar lagu dan termenung panjang. gua sebenarnya nak luah perasaan tapi orang kata tak macho lah laki-laki luah perasaan dalam blog, semacho-macho laki dia luah perasaan kat mak abah je, so gua simpan je lah hasrat tu ye, esok talipon mak gua luahkan perasaan.

sepanjang gua tak menulis ni, gua banyak memerhati orang sekeliling (skop kecik je sebenanya) dan banyak perangai yang gua sendiri tak jangka ada dalam dunia ni, memang ada depan mata gua, betul2 punya jadi. sekarang ni malas lagi lah gua nak tulis pasal perangai manusia. ok lah, berhenti menulis, selamat semua!

No comments: